Τρίτη 5 Απριλίου 2011

circus of the dead boys/outtake #1


3 χρόνια μετά, στο δίπλα δωμάτιο

Στους δικούς μου αυτοσκοπούς βρέθηκε να συνυπάρχει η ανάγκη της συνύπαρξης,
μιας άλλης ίσως ύπαρξης.

Στους δικούς μου ανθρώπους βρέθηκε να δοκιμάσει το σύμπαν
όλες τις πιθανότητές του,
όλες τις δικαιολογίες του,
κάποιων άλλων, ίσως, η μουσική είναι καταλληλότερη

και στην τελική
ποιος σου είπε ότι εμένα μου είπαν την αλήθεια;

Στις δικές σου λέξεις βρέθηκε να κρυφτεί η ηλικία μου,
η πραγματική μου ηλικία,
αυτή η ανυπολόγιστη απώλεια λεπτών
και συνθηκών,
κάποιων άλλων, ίσως είναι καταλληλότερες

και στην τελική ποιος σου είπε ότι είπα την αλήθεια;

Έμαθα να την κρύβω
πολύ πριν κρύψω εσένα,
πολύ πριν ξυπνήσεις και αποφασίσεις
πως δεν υπάρχει πρόβλημα να είσαι ο εαυτός σου μαζί μου.

Εκεί είναι που δεν βρέθηκε ποτέ η κατάλληλη στιγμή
για να ακούσω αυτά που όντως έχεις να πεις,
για να ακούσεις αυτά που όντως έχω να πω,

κάποιων άλλων, ίσως, η παράνοια είναι πιο κινηματογραφική,
πιο εορταστική και από αυτά τα φωτάκια που κρέμασες στο λαιμό σου
για να μπορείς να λες πως δεν θυμάσαι το σκοτάδι.

Στις δικές μου παραλίες βρέθηκε να κοπροσκυλιάζει η εικόνα σου,
μόνο και μόνο για να μπορείς μετά να φύγεις,
μόνο και μόνο για να τα κατηγοριοποιήσεις όλα αυτά σαν ακόμα ένα όνειρο
μόνο και μόνο για να μη σου μείνει καμία ευχή,

για να μπορείς να λες πως εσύ ήσουν αυτός που ελευθέρωσε
την ικανότητα μου να γίνομαι τέλειος,

ακόμα κι όταν εκεί βρίσκονται όλοι οι λάθος λόγοι για να με αγαπήσεις.
Don  Chris  Monroe

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα